V návaznosti na usnesení vlády ČR s účinností ode dne 1.3.2021 dochází na všech pracovištích Městského úřadu Tišnov k omezení rozsahu úředních hodin MěÚ Tišnov na dva dny v týdnu, a to pondělí od 7:00 do 17:00 h a středa od 7:00 do 17:00 h; počínaje 1.3.2021 do odvolání nebude pátek úředním dnem.
Veškeré záležitosti, objednané přes rezervační systém na den 5. 3. 2021 budou v tento den vyřízeny.
V ostatní dny je pro veřejnost přístupná pouze podatelna MěÚ Tišnov (příjem pošty - podání, ověřování, Czechpoint) umístěná v přízemí úřadovny MěÚ Tišnov na adrese nám. Míru 346, Tišnov, a to v rozsahu
úterý a čtvrtek od 7:00 do 14:00 h
pátek od 7:00 do 13:00 h
Nadále zůstávají v platnosti opatření spočívající v:
- upřednostňování písemného, elektronického či telefonického kontaktu před osobním ve všech případech, kdy je to možné; vstup do rezervačního systému
- příjmu veškerých dokumentů od veřejnosti v rozsahu výše uvedených úředních hodin pouze prostřednictvím pracoviště podatelny; v ostatní dny prostřednictvím elektronické komunikace nebo prostřednictvím schránky podatelny instalované na budově MěÚ Tišnov, nám. Míru 346, 666 01 Tišnov.